Inici >> Noticies Butlleti >> "Boletín Americanista": publicat a RCUB el número 72, LXVI, 2016

"Boletín Americanista": publicat a RCUB el número 72, LXVI, 2016

dimarts, 7 juny 2016

La revista Boletín Americanista acaba de publicar el número 72, Any LXVI, de 2016, al repositori de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB).

Aquest número està format pel dossier “Argentina, de Territorios a Provincias: una mirada desde el Estado, la educación y la prensa, siglos XIX y XX”, que ha estat coordinat per Martha Ruffini i Cielo Zaidenwerg, i per articles i ressenyes de llibres. Us convidem a navegar pel sumari de la revista, per accedir als articles i elements d'interès. També volem senyalar la inclusió del document “Ètica i codi de conducta” de la Universitat de Barcelona.

El comitè editor agraeix a autores, autors, avaluadores i avaluadors, la seva col·laboració en aquest número del Boletín Americanista.