Inici >> Noticies Butlleti >> Aparcament de patinets plegables al CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

dimarts, 5 desembre 2023

El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació incorpora un nou equipament al Campus Diagonal. Es tracta de 3 armariets per aparcar patinets plegables, situats al vestíbul de davant la biblioteca, a l’Edifici B de la Facultat.

L’ús dels armaris és gratuït. Cadascun d’ells disposa d’un tancament mitjançant un codi de seguretat, que l'usuari ha de configurar en cada ús. Els armariets només es poden utilitzar durant el dia i els patinets s’hauran de recollir al final de la jornada.

Aquesta novetat s’emmarca dins el projecte de la caixa d’eines de sostenibilitat per a biblioteques, que reuneix un seguit de solucions, accions i propostes per integrar la sostenibilitat en el funcionament diari dels CRAI biblioteques.

El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació participa en la prova pilot del projecte, coordinat i desenvolupat des de la Unitat de Medi Ambient de l'Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA) de la Universitat de Barcelona.

Aquesta acció contribueix a l’assoliment de l’OS1. Crear comunitats sostenibles i tenir cura del medi ambient, el primer dels objectius de contribució a la societat del Pla de sostenibilitat del CRAI. I també s’emmarca dins l’ODS 11. Ciutats i comunitats sostenibles, un dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides.

ODS 11: Ciutats i comunitats sostenibles