Inici >> Noticies Butlleti >> Antoni Morell, autor de les aquarel·les dels CRAI biblioteques de la UB, apareix a betevé

dijous, 14 desembre 2023

L'artista Antoni Morell apareix a betevé

El canal de televisió barceloní betevé ha dedicat un reportatge al senyor Antoni Morell, autor de les 31 aquarel·les que conformen l'exposició que el CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals va inaugurar a finals de gener d'aquest any titulada "Els espais del CRAI UB: Un recorregut pels CRAI biblioteques a través de la mirada d’Antoni Morell".

Us recomanem que doneu una ullada al reportatge, de poc més de 5 minuts, que parla de les diverses inquietuds de l'arquitecte jubilat, i fa especial esment a la seva particular tècnica pictòrica i a les més de 1000 aquarel·les que ha dedicat a les biblioteques i llibreries de Catalunya.

La notícia també menciona l’exposició del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals que encara es pot visitar al vestíbul del primer pis de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals o en format virtual.

Trobareu més informació a l’entrada del blog del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals.