Inici >> Noticies Butlleti >> Accessible en línia la tesi doctoral del Ministre d'Universitats Joan Subirats

Accessible en línia la tesi doctoral del Ministre d'Universitats Joan Subirats

dilluns, 7 febrer 2022

La Universitat de Barcelona ha incorporat al Dipòsit Digital de la UB i al repositori de Tesis Doctorals en Xarxa (TDX), la tesi doctoral de Joan Subirats i Humet, catedràtic de Ciència Política i actual Ministre d'Universitats.

Joan Subirats i Humet (Barcelona, 1951) es va doctorar el 1980 en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona. Des del proppassat desembre és ministre d'Universitats del govern de Pedro Sánchez..

La tesi de Joan Subirats El Control parlamentario de la empresa pública: análisis de su problemática en Francia, Italia y España, va ser dirigida per Jordi Solé-Tura i presentada l'any 1979 a la Facultat d'Economia i Empresa de la UB. El treball se centra a establir la situació, en aquell moment, del control parlamentari a França, Itàlia i Espanya, basant-se fonamentalment en com les diferents assemblees legislatives abordaven el control de l'empresa pública. La tesi consta de dos volums que es troben dipositats al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa - Grau.

La tesis doctoral de Joan Subirats ha estat digitalitzada pel Centre de Digitalització del CRAI (CEDI) i publicada amb llicència Creative Commons al Dipòsit Digital de la UB i al repositori TDX on la podeu consultar en línia.