Inici >> Noticies Butlleti >> Visita al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa durant les Jornades de portes obertes 2019

divendres, 12 abril 2019

Aquesta setmana, dins de les activitats programades a les Jornades de portes obertes per a futurs estudiants, es van organitzar sis visites guiades al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa per presentar les instal·lacions i serveis.

Aquestes jornades estan dissenyades per donar a conèixer els diferents centres de la UB i donar informació sobre les característiques dels estudis que s'imparteixen en aquesta Universitat, sortides professionals, serveis universitaris dels que poden gaudir, activitats estudiantils i d'altres temes d'interès.

Com es veu a les imatges, els estudiants interessats pels graus de la Facultat d’Economia i Empresa omplen l’Aula Magna. Esperem veure’ls el proper curs!

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia