Inici >> Noticies Butlleti >> Bloomsbury Design Library i Bloomsbury Applied Visual Arts. Nous eBooks a la vostra disposició

dimarts, 24 març 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit per als seus usuaris, fins al març de 2021, les col·leccions de llibres electrònics Bloomsbury Design Libary i Bloomsbury Applied Visual Arts.

Bloomsbury Design Library és un recurs que ofereix més de 100 llibres, amb una cobertura acadèmica de disseny i artesania de tot el món, des del 1500 aC fins als nostres dies. Amb una àmplia gamma de continguts de referència i llibre autoritzats, juntament amb una rica selecció d'imatges d'objectes de museu,  cercables i basades en una intuïtiva taxonomia per a una excel·lent navegació. Dona suport tant a estudiants com a acadèmics, permetent-los explorar la història i el context d’escoles de disseny, persones, períodes, llocs i disciplines influents.

Bloomsbury Applied Visual Arts és un recurs integral que ofereix accés a la recerca instantània a més de 170 llibres que combinen la inspiració visual amb consells pràctics sobre generació d'idees, tècniques de recerca, desenvolupament de cartera, etc., en les principals disciplines d'arts visuals.

Trobareu les col·leccions al CercabibBloomsbury Design Library    |    Bloomsbury Applied Visual Arts