Inici >> Noticies Butlleti >> 40 anys en docència: publicacions destacades com a Facultat de Psicologia, exposició al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

dijous, 2 maig 2024

L’any passat, el 2023, es va celebrar el 40è aniversari de la Facultat de Psicologia, que es va traslladar l’any 1995 a la ubicació actual, les antigues Llars Mundet.

Actualment, disposa d’una oferta docent àmplia, que consta d’un grau (acreditat en grau d’excel·lència), 6 màsters universitaris (5 dels quals acreditats amb excel·lència), i 5 programes de doctorat, a banda d’un extens ventall d’oferta en màsters i títols propis molt consolidats.

El 25 d'abril es va inaugurar una exposició a la planta 1 del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet amb els llibres que ha escollit el professorat i part de l’alumnat de la Facultat i que s'ha utilitzat com a material docent a les matèries impartides al centre. La mostra comprèn un total de 65 ítems i estarà disponible fins al 15 de maig.

Cercant a les xarxes socials el hashtag #40FacultatPsicoUB es pot trobar tot el que fa referència a l’efemèride. I aquí, podeu conèixer l'experiència de diversos protagonistes de la Facultat.

ODS 4: Educació de qualitat