Inici >> Noticies Butlleti >> Renovada la subscripció al Journal of Visualized Experiments (JoVE)

Renovada la subscripció al Journal of Visualized Experiments (JoVE)

dimarts, novembre 28, 2017

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha renovat la subscripció al Journal of Visualized Experiments (JoVE) per a 2018, introduint alguns canvis respecte als anys anteriors.

Aquest recurs, en format audiovisual, presenta dos mòduls: JoVE Video Journal i JoVE Science Education Library. Inicialment es van subscriure algunes seccions del primer mòdul però, per tal d'adaptar el recurs a les necessitats dels usuaris, s'ha incorporat una secció del segon mòdul (JoVE Science Education Library), la de Advanced Biology, a les seccions ja subscrites de Biology, Bioengineering, Immunology and Infection, Medicine i Neuroscience.

JoVE és el principal productor i editor de recursos de vídeo, indexats per PubMed i revisats per experts, que té la finalitat d'augmentar la productivitat de la recerca i la docència en ciències, medicina i enginyeria. A més de vídeos, d'experiments filmats en laboratoris de les millors institucions de recerca, també ofereix la possibilitat de consulta en PDF i HTML.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.