Inici >> Noticies Butlleti >> Publicat el número 11 de la revista Oximora

Publicat el número 11 de la revista Oximora

divendres, novembre 24, 2017

Ha estat publicat el número 11 d’Oxímora. Revista Internacional d'Ètica i Política amb el títol «Si això és un home».

El títol del número és el del cèlebre llibre de Primo Levi, químic italià que va descriure la vida i la mort a Auschtwitz al mateix temps que reflexionava sobre les bases que constitueixen el que és un home. A 70 anys del seu famós text, l'obligació de descriure i reflexionar sobre les desgràcies actuals, les seves arrels i les seves vies de fugida, segueix sent necessària i urgent.

Podeu consultar el número 11 de la revista Oxímora des del Web del CRAI Revistes Científiques de la Universitat (RCUB) Oxímora. Revista Internacional de Ética y Política.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.