Inici >> Noticies Butlleti >> Els llibres electrònics de la plataforma Ingebook al vostre abast des del CRAI de la UB

dimarts, juny 20, 2017

El CRAI de la Universitat de Barcelona us ofereix una col·lecció de llibres electrònics, molts d'ells títols de bibliografia recomanada o molt consultats, que podeu consultar mitjançant la plataforma Ingebook.

Aquesta plataforma està plantejada com un centre d'estudi i consulta amb funcionalitats d'interactivitat i col·laboració. És recomanable registrar-se per disposar de les diferents funcionalitats que permeten realitzar consultes, participar en fòrums, afegir notes, tenir un espai personal on organitzar-vos els llibres, etc.

La consulta és multiusuari i els temes més representats són Ciències aplicades i socials, i Economia i Empresa.

Podeu accedir als llibres electrònics d'Ingebook tant des del Catàleg, com des de l'eina ReCercador+. També hi accedireu des del Web del CRAI > Recursos d'Informació > Llibres electrònics.

Sempre cal identificació per a la consulta de documents electrònics, però especialment cal recordar que si s'entra directament a la plataforma sense passar pel web del CRAI, cal identificar-se abans al SIRE.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.