Inici >> Noticies Butlleti >> III Festa de la Ciència de la Universitat de Barcelona. Reportatge gràfic de la participació del CRAI

dimarts, maig 30, 2017

El passat 12 de maig es va celebrar a l'Edifici Històric de la Universitat la III Festa de la Ciència de la UB, organitzada per la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i).

El CRAI de la Universitat hi va participar col·laborant en l'espai dedicat a Jordi Sabater Pi, però també en altres espais de la festa. (Vegeu notícia del 12 de maig).

La festa va ser molt reeixida i aquí us volem mostrar un reportatge gràfic amb el personal del CRAI que va col·laborar-hi: Esther Acereda, Cristina Adan, Diana Aguirre, Núria Bru, Arantxa Cazorla, Elisabet Clopés, Núria Hombrabella, i Esther Plana.

Vegeu també el vídeo de la festa elaborat per UBtv.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.