Inici >> Node >> El CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge i Mercabarna proporcionen fruita a la Comunitat UB en el marc de l'Estona Saludable al CRAI 2024 i el Dia Mundial de la Nutrició

Viernes, 24 Mayo 2024

En el marc de l'Estona Saludable al CRAI 2024 i el Dia Mundial de la Nutrició (28 de maig), el CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge ha promogut un conveni de la Universitat de Barcelona amb Mercabarna per tal de proporcionar fruita als usuaris del CRAI Biblioteca.

Els usuaris disposaran de pomes provinents de Mercabarna durant tot el dia 28 de maig i podran agafar-ne lliurament del punt habilitat al CRAI Biblioteca.

Amb aquesta iniciativa es vol oferir un petit incentiu per tal que l'alumnat i, en general, tot el col·lectiu UB, adopti un estil de vida més saludable en el seu dia a dia. Així també, es pretén enfortir les aliances amb altres entitats de fora de l'àmbit acadèmic.

ODS 17: Aliances per assolir objectius    ODS 3: Salut i benestar