Inici >> Node >> Research Café sobre Humanitats digitals organitzat conjuntament entre el CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història i la Biblioteca Oriol Bohigas ETSAB de la UPC

Lunes, 8 Abril 2024

Research Café sobre Humanitats digitals organitzat de forma conjunta entre el CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història i la Biblioteca Oriol Bohigas ETSAB de la UPC

Els Research Café són trobades informals, organitzades per les biblioteques de la UPC, per conèixer i potenciar la visibilitat dels projectes del personal investigador, especialment doctorands.

En aquestes jornades es reuneixen estudiants de doctorat, postdoctorats, personal acadèmic i altres membres de la comunitat universitària i de la societat per promoure l'intercanvi interdisciplinari d'idees i la col·laboració entre àrees de recerca.

Enguany, la Biblioteca Oriol Bohigas de l’Escola Superior d’Arquitectura de la UPC ha proposat al CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història de realitzar-ne un, conjuntament i en col·laboració entre les dues biblioteques, amb el tema de les Humanitats digitals.

L’objectiu és poder compartir exemples concrets de l’ús d’eines digitals en la recerca d’humanitats, potenciar l’intercanvi de coneixements i promoure la comunicació entre personal investigador de diferents disciplines i institucions.

És una activitat molt enriquidora pel fet de compartir experiències de recerca entre membres de diverses universitats i, també, per conèixer i difondre els projectes dels nostres estudiants i investigadors.

L'activitat se celebrarà el 24 d'abril de 10 h a 12:30 h, a la sala de Reunions del CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història.

Formulari d’inscripció

ODS 17: Aliances per assolir objectius    ODS 4: Educació de qualitat