Inici >> Node >> Mostra bibliogràfica en homenatge al doctor Ramon Maria Masalles al CRAI Biblioteca de Biologia

Miércoles, 22 Noviembre 2023

masalles.png

El CRAI Biblioteca de Biologia ha organitzat una mostra bibliogràfica dedicada al doctor Ramon Maria Masalles, recentment traspassat el darrer 9 d'octubre de 2023.

Ramon Maria Masalles fou catedràtic de Botànica a la Universitat de Barcelona i responsable del Grup Consolidat de Recerca de Geobotànica i Cartografia de la Vegetació.

Expert en geobotànica, les seves investigacions li van valdre Premi Pius Font i Quer de l'Institut d'Estudis Catalans i van contribuir al coneixement de la flora i la vegetació dels Països Catalans i a avançar cap a una millor gestió del patrimoni natural.

La mostra, que pot visitar-se a l'entrada de la biblioteca fins a l’1 de desembre, recull part de la seva producció científica i bibliogràfica, amb obres com la Guia botànica del jardí Ferran Soldevila de la Universitat de Barcelona, publicada tot just fa uns mesos.

En aquest sentit, la mostra també vol constituir un sincer homenatge i un acte d'agraïment a qui fou un gran col·laborador i una persona molt implicada en el CRAI Biblioteca.

ODS 4: Educació de qualitat