Inici >> Node >> Exposició PIMP A BOOK al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Exposició PIMP A BOOK al CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Jueves, 2 Marzo 2023

pimpabook_petita.png

Del 14 de febrer al 06 de juny de 2023, al CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals es pot visitar l’exposició PIMP A BOOK.

Amb el títol PIMP A BOOK (nom i logotip basat en el programa Pimp my ride de la cadena MTV), estudiants de l’assignatura Àlbum il·lustrat del Màster Educació Interdisciplinària de les Arts de la Universitat de Barcelona, amb la tutorització de la professora Emma Bosch, havien d’alterar, manipular, capgirar, modificar, recompondre, recrear, reconstruir, reescriure, renovar, reorganitzar, transformar… llibres il·lustrats i crear una obra amb una intenció expressiva, informativa, lúdica o narrativa. Entre els llibres pimpejats hi ha traduccions, fusió d’històries, transgressions, canvis de modalitat de llibre, actualitzacions, recreacions, etc.

Les obres, realitzades durant els cursos 2020-2021 i 2021-2022, s’exposen en vitrines tancades i ubicades a l'interior del CRAI Biblioteca. A banda de la visita presencial, podeu consultar uns vídeos dels llibres intervinguts

Aquesta exposició també es va poder visitar al CRAI Biblioteca del Campus Mundet del 18 d’octubre al 5 de desembre de 2022.