Inici >> Crai Biblioteques I Unitats >> CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història

Zotero: gestor de referències bibliogràfiques

Es tracta d'una sessió per aprendre a utilitzar el gestor de referències bibliogràfiques Zotero.

Zotero: gestor de referències bibliogràfiques

La sessió es farà en format híbrid. Qui no pugui assistir presencialment, podrà conectar-se en línia.

Inscripció tancada

Cercabib: l'eina per cercar bibliografia

En aquesta sessió coneixerem Cercabib, l'eina de descoberta del CRAI de la UB. Amb aquesta eina aprendrem a cercar bibliografia per als vostres treballs acadèmics i us ensenyarem on localitzar bases de dades especialitzades.

Coneix el CRAI Filosofia, Geografia i Història

Sessió destinada a alumnes de 1r curs que no coneguin la biblioteca. Sessió bàsica per conèixer els serveis i recursos que ofereix el CRAI Filosofia, Geografia i Història.

Coneix el CRAI Filosofia, Geografia i Història

Zotero: gestor de referències bibliogràfiques

El Gestor Bibliogràfic Zotero és un programari de gestió de referències lliure de codi obert, disponible per sistemes Mac, Windows, i Linux; amb una extensió per a navegadors Firefox, Chrome, Safari i Edge. Zotero permet guardar i gestionar referències bibliogràfiques, recol·lectar i organitzar fonts d'informació i també afegir automàticament citacions i referències bibliogràfiques en processadors de textos (Microsoft Word i LibreOffice/OpenOffice/NeoOffice)

Gestor Bibliogràfic Zotero