Fons Creu Casas i Sicart

Casas i Sicart

small_creu_casas_sicart.jpg

El fons és una compilació dels documents recollits per la doctora Creu Casas i Sicart durant la seva destacada carrera com a professora a la Universitat de Barcelona i com a catedràtica a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Dins d'aquesta col·lecció, les cartes amb Valia (Valentine) Allorge Selitsky (1888-1977) són especialment notables, ja que a més de reflectir la seva col·laboració científica, mostren una gran amistat entre elles.

A més, les llibretes de camp de Prudenci Seró Navàs (1883-1963) són una font d'informació crucial per als plecs dels seus herbaris.

Consulta

Consulta del fons a la base de dades UBDOC

Per consultar el fons a la base de dades cal:

• Accedir a través de l'enllaç "Pitjar aquí"
  • Al menú de l'esquerra, clicar a "Fons" > "Visualització jeràrquica de fons"
  • Desplegar el directori de "Fons personals" i accedir al fons Creu Casas i Sicart (Fons)

​Les consultes presencials s'han de sol·licitar a: cedocbiv@ub.edu

També podeu consultar:

Obres de la Dra. Creu Casas o relacionades amb la seva vida professional, disponibles al Cercabib.