Dipòsit de Cervera

El Dipòsit de Cervera està ubicat a l'ala nord de la Universitat de Cervera i té la funció de magatzem de descàrrega, a més de ser el dipòsit de conservació del patrimoni documental del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Amb una superfície utilitzable de 1.182 m2 i un fons de més de 115.000 volums, el seu objectiu principal és guardar i conservar els materials de baix ús dels CRAI biblioteques que no disposen d'espai per preservar-los per tal que puguin ser consultats i reutilitzats.

Consulta i accés als materials:

• Els documents ubicats al Dipòsit de Cervera poden ser localitzats per mitjà del Cercabib de la mateixa manera que la resta de recursos del CRAI.
  • Els llibres es poden demanar per mitjà del servei de Préstec i es poden recollir al CRAI biblioteca seleccionat per l'usuari. El termini habitual és d'una setmana a partir del moment de la sol·licitud.

Contacte:

Responsable: Assumpta Pujol Vallcorba