Préstec - Condicions i durada del préstec d - prestec altres universitats

Pregunta

Puc treure en préstec documents de biblioteques d’altres universitats?

Resposta

Tots els usuaris de la UB autoritzats poden sol·licitar documents d’altres institucions membres del CSUC, via web, a través del Cercabib seleccionant l'opció CCUC/PUC del desplegable del quadre de cerca o bé presencialment a la biblioteca a la qual pertanyen els documents (PUC in situ), després d’identificar-se amb el carnet de la UB —requisit indispensable. Per sol·licitar documents de biblioteques d’altres universitats que no formin part de les institucions membres del CSUC, s’han d’adreçar al servei de préstec interbibliotecari.

La resta d’usuaris pot sol·licitar documents de biblioteques d’altres universitats (incloses les institucions membres del CSUC) a través del servei de préstec interbibliotecari.

OLD Nid