"Art Source", "Science of Synthesis" i "Cinahl Complete". Nous recursos electrònics al CRAI de la Universitat de Barcelona

Nous recursos electrònics al CRAI de la Universitat de Barcelona: "Art Source", "Science of Synthesis" i "Cinahl Complete"

El CRAI de la Universitat de Barcelona us ofereix dues noves bases de dades en format electrònic: Art Source  i Science of Synthesis, i també ha actualitzat la base de dades Cinahl que passa a ser Cinahl Complete.

Art Source inclou la base dades Art Abstracts que indexa des de 1984 els articles apareguts en més de 400 revistes d’arreu del món, i dóna accés al resum des de 1994. S’hi incorporen més de 750 títols a text complet. Podeu accedir a aquesta base de dades des del Catàleg o bé des de l'eina ReCercador.

Science of Synthesis és una base de dades sobre metodologia sintètica en el camp de la química orgànica i organometàl·lica amb informació des de 1800 fins l’actualitat. Inclou l’obra completa “Houben-Weyl series” (1909-2003) i proporciona el text complet dels mètodes sintètics juntament amb el procediment experimental corresponent. Accessible des del Catàleg i també des de l'eina ReCercador.

D'altra banda, Cinahl with Full Text, base de dades d'infermeria i ciències de la salut, es converteix en Cinahl Complete que incorpora per a vosaltres una millora que permet visualitzar l'impacte d'articles específics.

Cinahl Complete conté articles a text complet publicats en revistes especialitzades d'infermeria en llengua anglesa, les publicacions de l'American Nurses Association (ANA) i de la National League for Nursing (NLN), i revistes de 17 disciplines relacionades. Inclou articles de revistes, monografies, tesis, ponències i comunicacions. Consulteu-la des del Catàleg o des de l'eina ReCercador.