Exposició “La veu dels estudiants i la pràctica reflexiva. les narratives visuals en la formació dels mestres” al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

El CRAI Biblioteca del Campus de Mundet presenta l'exposició La veu dels estudiants i la pràctica reflexiva. les narratives visuals en la formació dels mestres.

La mostra ha estat organitzada per les professores Isabel Civera i Theresa Zanatta, del Departament d'Educació Lingüística i Literària i de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica de la Facultat d’Educació, amb la col·laboració del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet.

Vegeu més informació a la pàgina de notícies del Departament.

Podeu visitar l'exposició als espais del CRAI Biblioteca des del 18 de maig al 8 de juny de 2016. Us hi esperem!