Nou sistema de gestió del Catàleg al CRAI de la Universitat de Barcelona

Des del passat dia 1 de novembre el catàleg dels CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona funciona amb el nou sistema de biblioteques Sierra. Aquest canvi de sistema s'ha implementat també a d'altres universitats catalanes i d’aquí a Nadal està previst que el conjunt d’universitats del CSUC i la Biblioteca de Catalunya hagin fet també la migració al nou sistema.

Aquesta actuació suposa la primera fase del projecte del Sistema Compartit del CSUC, que a més d'aquest canvi al sistema Sierra, ha comportat moure l’actual infraestructura IT a la modalitat de servei al núvol. Aquesta fase també implica la implementació d’una eina de descoberta que indexarà conjuntament el catàleg, els repositoris digitals i els recursos electrònics.

De moment però la consulta del catàleg es continua realitzant des de la mateixa interfície que fins ara.