Joanna Briggs Institute EBP Database. Nova subscripció al CRAI de la UB

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit la base de dades Joanna Briggs Institute EBP Database (JBI) a text complet. JBI és una base de dades de medicina clínica basada en l'evidència, especialment d'infermeria.

Joanna Briggs Institute (JBI) és una organització líder, a nivell mundial, en la promoció de la Pràctica Clínica Basada en l'Evidència (PCBE). Les seves activitats s'adrecen, principalment, a les disciplines d'infermeria, llevadores, fisioteràpia, nutrició i dietètica, teràpia ocupacional i, en general, a tots els professionals de la salut.

Els recursos que ofereix estan agrupats per tipologia i/o especialitats temàtiques: Evidence Summaries, Evidence-Based Recommended Practices, Best Practice Informations Sheets, Systematic Reviews, Consumer Information Sheets, Systematic Review Protocols i Technical Reports.

Esperem que aquest recurs us sigui d'utilitat!