Gràcies per participar a Recicla Cultura 2018

Des del CRAI volem expressar la nostra satisfacció pels bons resultats de l’activitat Recicla Cultura 2018 que aprofitant la diada de Sant Jordi, s'ha dut a terme a la Universitat de Barcelona amb la participació de tots els CRAI Biblioteques.

Agraïm en nom de Voluntariat UB la col·laboració del personal del CRAI i de tota la Comunitat Universitària, sense els quals no hauria estat possible aquesta activitat.

Al llarg d'aquesta campanya s'han aconseguit reciclar 616 llibres i recaptar 1.345,43 € gràcies a les 25 persones voluntàries que van participar per part de la Universitat de Barcelona!. Els diners recaptats han anat destinats a la creació de 32 beques de la Fundació Servei Solidari perquè diverses persones en risc d'exclusió social puguin realitzar cursos de d'alfabetització en català i castellà com a primer pas per a la seva inclusió social.

Gràcies a tots!!!