Publicada la Memòria 2017 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Com cada any, acabem de publicar la Memòria de les activitats realitzades pel CRAI Biblioteca Pavelló de la República durant el passat 2017.La posem a l’abast de tota la comunitat universitària, i també del públic en general a través de les nostres xarxes socials, per tal d’informar sobre les múltiples tasques que desenvolupem a la nostra biblioteca i arxiu.

Enguany hem modificat l'estructura de la Memòria per tal d'adaptar-la a la gestió per processos del CRAI de la UB i a l'organització de les dades de la manera que se'ns demana.

S'hi pot trobar informació sobre els programes de televisió o projectes audiovisuals i exposicions en els que hem participat, sobre les visites que han realitzat diferents col·lectius a la biblioteca, sobre les publicacions que s’han elaborat amb material del nostre fons i les col·laboracions amb les diverses institucions i organitzacions, tant de caràcter professional com social. També queden ressenyats els estudiants en pràctiques que hem tingut durant l’any, així com els donatius i els intercanvis que hem rebut o els nous fons d’arxiu inventariats, etc.

Podeu consultar la Memòria 2017 al web del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República on hi ha publicades les altres memòries anuals o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

Creiem que visualitzar en una Memòria d'activitats les diverses tasques que es porten a terme a la Biblioteca és una bona oportunitat per acostar-nos als que no ens coneixen i que potser trobin aquí activitats i/o continguts inesperats. Sense oblidar la responsabilitat de retre comptes com a institució pública que som.