The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies. Nou recurs electrònic

The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies. Nova adquisició

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris l'obra de referència The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies / editor-in-chief:Anthony M. Orum. [Hoboken, NJ] : Wiley-Blackwell, 2019, gràcies a la donació del Grup de Recerca en Creativitat, Innovació i Transformació Urbana (CRIT) de la Universitat de Barcelona.

Aquest recurs és indispensable per a estudiants i investigadors en estudis urbans i regionals, sociologia, geografia i antropologia urbana d'Amèrica Llatina, Àfrica, Índia, Xina, Estats Units i Europa.

L'enciclopèdia conté més de 450 entrades autoritzades sobre temes que van des del gènere i la ciutat fins a perfils biogràfics de figures com Frank Lloyd Wrigh, Doreen Massey, Peter Hall, Neil Smith i Henri Lefebvre.

Podeu accedir a l'enciclopèdia electrònica a través del Cercabib > The Wiley Blackwell Encyclopedia of Urban and Regional Studies.