Horaris de Nadal i període d'exàmens 2020-2021 als CRAI Biblioteques de la UB

Durant aquest període nadalenc, els CRAI Biblioteques de la UB romandran tancats des del dia 24 de desembre de 2020 fins al dia 6 de gener de 2021, ambdós inclosos, amb algunes excepcions que us detallem.

Els dies 2, 3, 4 i 5 de gener de 2021, obriran quatre CRAI Biblioteques amb els horaris que trobareu detallats aquí i a la nostra pàgina web d'Horaris especials - Nadal.

Aquests CRAI Biblioteques també estaran oberts en el període d'exàmens . Vegeu aquí i a la pàgina d'Horaris especials-examens tota la informació.

D'altra banda, la Sala d'estudi Dolors Aleu de la Universitat de Barcelona amplia horaris en període d'exàmens i obre els caps de setmana compresos entre el 9 i el 31 de gener de 2021 (ambdós inclosos) amb l'horari habitual de 9 a 17 h. Per accedir-hi és imprescindible sol·licitar cita prèvia i identificar-se com a estudiant de la UB.