Horaris de Nadal i període d'exàmens 2021-2022 als CRAI Biblioteca de la UB

Durant aquest període nadalenc, els CRAI Biblioteca de la UB romandran tancats des del dia 25 de desembre de 2021 fins al dia 1 de gener de 2022, ambdós inclosos, i també el dia 7 de gener de 2022.

Aquest any TOTS els CRAI Biblioteca obriran els dies 3, 4 i 5 de gener de 2022 i els CRAI Biblioteca del Campus de Mundet, Economia i Empresa_Grau i Filosofia, Geografia i Història ho faran també els dies 2, 8 i 9 de gener de 2022. Com a excepció, i per obres a l'edifici, el CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals romandrà tancat els dies 3, 4 i 5 de gener.

Ho podeu veure al nostre web > Horaris especials - Nadal i en aquesta imatge:

Els CRAI Biblioteca també estaran oberts en el període d'exàmens . Vegeu aquí i a la pàgina d'Horaris especials-examens tota la informació.

D'altra banda, la Sala d'estudi Dolors Aleu de la Universitat de Barcelona amplia horaris en període d'exàmens i obre del 10 al 30 de gener 2022 (ambdós inclosos) amb l'horari habitual de 9 a 17 h excepte els divendres que s'obre de 9 a 15h. Per accedir-hi és imprescindible identificar-se com a estudiant de la UB. La sala romandrà tancada del 25 de desembre de 2021 al 9 de gener de 2022.