Inici >> Noticies Butlleti >> Publicat el segon número de Dossiers de CAV UB

Publicat el segon número de Dossiers de CAV UB

dijous, 1 febrer 2018

El CRAI Biblioteca de Biblioteconomia publica el segon número de Dossiers de CAV UB dedicat a Logotips de cinema.

Podeu consultar el Dossier de CAV UB: Logotips de cinema al Web del CRAI > Biblioteques i horaris > Biblioteconomia i Documentació >  Fons i col.leccions - Guies de lectura en format Flash (ISSUU) i en format PDF al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona. (Per visualitzar el document a doble pàgina cal que el descarregueu).

Esperem que us agradi!

També podeu consultar altres publicacions de la biblioteca al nostre Issuu i en PDF al Dipòsit Digital de la Universitat.