Inici >> Noticies Butlleti >> Jornada 20 anys del Taller de Restauració del CRAI de la Universitat de Barcelona

dilluns, maig 7, 2018

Per commemorar els 20 anys de la creació i de la trajectòria professional del Taller de Restauració del CRAI de la Universitat de Barcelona, s'ha organitzat una jornada on es vol reflexionar sobre l’evolució dels professionals de la restauració del paper i del llibre.

La jornada comptarà amb ponents de renom en el camp de la restauració que formen o han format part d'institucions rellevants del nostre entorn particular d’especialització. Cadascun d'ells farà una reflexió sobre les tècniques, els procediments, els materials i la teoria de la restauració en la seva vida professional. Ens explicaran les seves experiències en els seus llocs de treball i en les peces que han tractat.

Per tancar la jornada s'ha organitzat una taula rodona per debatre sobre l'evolució de la professió, els canvis que hi ha hagut en aquests anys i la direcció cap on hauria d'anar.

Podeu consultar el programa de la Jornada des de la pàgina del Taller de Restauració del web del CRAI.

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

Membre de:

Segell EFQM 500