Inici >> Noticies Butlleti >> Bib@prop. App per geolocalitzar biblioteques públiques i universitàries catalanes

divendres, 24 març 2017

El projecte col·laboratiu entre biblioteques universitàries - entre les quals el CRAI de la Universitat de Barcelona - i públiques anomenat LABO (Laboratoris d’Aprenentatge de Biblioteques Obertes) presenta una de les iniciatives que han desenvolupat: una app per geolocalitzar les biblioteques públiques i universitàries catalanes: Bib@prop: Les biblioteques ben a prop teu!

L'app Bib@prop localitza les biblioteques públiques, biblioteques universitàries i sales d'estudi més properes i que es trobin obertes, on pots anar a estudiar, llegir i gaudir de tota l'oferta de serveis bibliotecaris que t'ofereixin aquestes biblioteques.

Actualment es poden geolocalitzar 420 biblioteques públiques, universitàries i sales d'estudi, amb informació en temps real per a l'usuari pel que fa als horaris i condicions d'accés.

Bib@prop anirà incrementant l'oferta, a mesura que s'hi vagin incorporant més biblioteques i sales d'estudi habilitades per ajuntaments, universitats, associacions i col·legis.

L’app, disponible ara per a Android (via Play Store), et mostra un mapa dels llocs als que tens accés, molt pràctic especialment en època d’exàmens. En breu estarà també disponible per dispositius iOS (via Apple iTunes).

Descarrega-te-la: https://goo.gl/qZ2zCc !

Més informació al blog de LABO.