Inici >> Node >> Píndoles formatives al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

Píndoles formatives al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

Miércoles, 11 Abril 2018

El CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge obre les inscripcions a les noves sessions de formació que tindran lloc durant aquest mes d’abril i maig. S’han programat un total de 8 píndoles de caràcter pràctic i de curta durada amb l’objectiu de donar a conèixer alguns recursos i serveis del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Les píndoles per a personal docent i investigador ofereixen els continguts següents:

• Introducció a Mendeley
  • ORCID i altres identificadors
  • Indicadors de visibilitat i impacte

Podeu sol·licitar més informació al correu electrònic forbbell@ub.edu

Per als estudiants els continguts a tractar seran:

• CINAHL
  • PUBMED
  • el format bibliogràfic Vancouver
  • Mendeley.

A la pàgina de formació del web del CRAI trobareu més informació sobre les sessions programades per a estudiants i el corresponent formulari d’inscripció.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia