Inici >> Node >> Pere Puig Adam (1900-1960). Exposició virtual del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Jueves, 11 Enero 2018

El CRAI Biblioteca de Matemàtiques i informàtica ha publicat l’exposició virtual Pere Puig Adam (1900-1960), matemàtic barceloní i alumne de la Universitat de Barcelona.

L’exposició conté diversos apartats amb l’aproximació biogràfica a Puig Adam, il·lustrada amb documents procedents de l’Arxiu Històric de la Universitat de Barcelona, el recull bibliogràfic de la seva obra, una relació d’obres sobre la seva vida i obra i altres recursos com el Decàleg de la matemàtica mitjana i un recull de cites que destaquen especialment la seva vessant pedagògica.

L’exposició virtual Pere Puig Adam (1900-1960), que forma part de la sèrie Matemàtics catalans, és la darrera activitat del CRAI Biblioteca de Matemàtiques i informàtica organitzada amb motiu de la 1ª Jornada de didàctica de les matemàtiques, celebrada a la Facultat de Matemàtiques i Informàtica el novembre de 2017.  Fins al dia 30 de gener podeu veure una selecció de les obres de Pere Puig i Adam i del seus materials per a l’aula de matemàtiques, exposats a la biblioteca.

Podeu accedir a l’exposició virtual Pere Puig Adam (1900-1960) des del Web del CRAI > Exposicions virtuals > CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica > Matemàtics catalans: Pere Puig Adam (1900-1960).

i des del Web del CRAI > Biblioteques i horaris > Matemàtiques i Informàtica - Exposicions > Exposicions virtuals > Matemàtics catalans: Pere Puig Adam (1900-1960).