Inici >> Node >> Nou sistema de gestió del Catàleg al CRAI de la Universitat de Barcelona

Nou sistema de gestió del Catàleg al CRAI de la Universitat de Barcelona

Martes, 21 Noviembre 2017

Des del passat dia 1 de novembre el catàleg dels CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona funciona amb el nou sistema de biblioteques Sierra. Aquest canvi de sistema s'ha implementat també a d'altres universitats catalanes i d’aquí a Nadal està previst que el conjunt d’universitats del CSUC i la Biblioteca de Catalunya hagin fet també la migració al nou sistema.

Aquesta actuació suposa la primera fase del projecte del Sistema Compartit del CSUC, que a més d'aquest canvi al sistema Sierra, ha comportat moure l’actual infraestructura IT a la modalitat de servei al núvol. Aquesta fase també implica la implementació d’una eina de descoberta que indexarà conjuntament el catàleg, els repositoris digitals i els recursos electrònics.

De moment però la consulta del catàleg es continua realitzant des de la mateixa interfície que fins ara.

Descriptors: