Inici >> Node >> 15 de setembre de 2017

15 de setembre de 2017

El CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica estrena vitrina per a les mostres bibliogràfiques

Miércoles, 13 Septiembre 2017

El CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica estrena una vitrina per exposar-hi la mostra Enginys matemàtics i les exposicions bibliogràfiques temporals que es vagin realitzant.

La vitrina, situada a l’entrada de la biblioteca, s’estrena amb una selecció de les obres del matemàtic barceloní i professor de la Universitat de Barcelona Lauro Clariana Ricart (Barcelona 1842-1916) del que ja es va publicar una exposició virtual el passat mes de juliol.

La mostra conté una selecció de vint obres organitzades en monografies, programes de les assignatures impartides per Clariana a la Universitat de Barcelona, contribucions a publicacions periòdiques i congressos, i obres publicades per la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona, de la que va ser acadèmic.

També podeu veure l'exposició sobre Lauro Clariana 1842 - 1916 en format virtual des del Web del CRAI > Exposicions virtuals > CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica > Matemàtics catalans: Lauro Clariana Ricart (1842-1916).

i des del Web del CRAI > Biblioteques i horaris >Matemàtiques i Informàtica - Exposicions > Exposicions virtuals > Matemàtics catalans: Lauro Clariana Ricart (1842-1916).