Inici >> Node >> Finalitzat l’inventari del fons d’arxiu d’AENTDE al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

Viernes, 7 Julio 2017

El novembre de 2015, el CRAI de la Universitat de Barcelona anunciava l’accés a una nova col·lecció temàtica especialitzada en diagnòstics d’infermeria. Aquest conjunt de documents, provinent de l’Asociación Española de Nomenclatura, Taxonomía y Diagnósticos de enfermería (AENTDE), consta d’un fons bibliogràfic i un fons d’arxiu ubicats al vestíbul del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge.

AENTDE és una associació científica sense ànim de lucre i de caràcter professional, que es constitueix amb el propòsit d’organitzar i fomentar el coneixement i la utilització de les nomenclatures infermeres.

Acabades les tasques d’inventari del fons d’arxiu, des del CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge podem anunciar ara l’accés complet a la col·lecció.

El conjunt de la col·lecció conté monografies, publicacions periòdiques editades per AENTDE i accessibles des del Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona, i materials recopilats o emesos per la mateixa Associació i els seus integrants, o bé per altres entitats internacionals que hi estan relacionades.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia