Inici >> Node >> Exposició del projecte ReciclEARTH al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Exposició del projecte ReciclEARTH al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Miércoles, 24 Mayo 2017

La professora Natàlia Javier i les alumnes del grup D1 de Didàctica de l'educació Visual i Plàstica de Doble Titulació inauguren l'exposició del projecte ReciclEARTH al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet.

ReciclEARTH, l'art de les segones oportunitats, és més que un projecte artístic, és el "... resultat de quatre mesos de treball artístic col·lectiu que ha anat creixent a partir de dues consignes: els objectes de rebuig com a material protagonista i la realització d'una exposició al final del procés (...) un projecte fruit de decisions col·lectives en diferents fases de treball, amb un desenvolupament orgànic que ha integrat diferents tècniques, procediments i resultats segons els reptes que s'han anat generant (...) És un projecte ideat, conduït i produït íntegrament per nosaltres (...) a més de conèixer l'art com un  procés creatiu, ens ha permès experimentar un projecte dinàmic complet i també comprendre la producció artística com una mirada alternativa, estètica i crítica sobre el nostre entorn (...) hem provat de vincular l'educació visual i plàstica al món contemporani, amb els seus materials, espais i codis específics, intentant entendre'l des d'un punt de vista obert, i intervenint-hi des de la pròpia experiència com a alumnes i futures docents."

Podeu visitar ReciclEARTH al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet des del 22 maig al 26 de juny de 2017.