Inici >> Node >> Ciutats, canvi climàtic i descarbonització. Mostra bibliogràfica al CRAI Biblioteca de Biologia

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Miércoles, 17 Mayo 2017

El CRAI Biblioteca de Biologia presenta una mostra bibliogràfica en motiu del 2n Cicle de Conferències EcoClima UB : Ciutats, canvi climàtic i descarbonització.

EcoClima UB és un grup que es dedica a difondre els acords i les directrius d’acció marcades per la Cimera sobre Canvi Climàtic (COP21), celebrada a París l’any 2015, referent mundial en la lluita contra el canvi climàtic.

EcoClima UB està integrat per professors i estudiants del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals de la facultat de Biologia.

La mostra presenta articles i llibres sobre canvi climàtic, descarbonització del model energètic actual i del paper que desenvolupen les grans ciutats enfront el desafiament climàtic i es podrà visitar al CRAI Biblioteca de Biologia fins al 30 de juny.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia