Inici >> Node >> Horaris dels CRAI Biblioteques de la UB en el període d'exàmens de maig i juny de 2017

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Lunes, 15 Mayo 2017

Els horaris dels CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona s'amplien en el període d'exàmens els mesos de maig i juny de 2017. Aquí podeu veure la graella amb els horaris dels caps de setmana, festius i nits, que també trobareu a la pàgina d'horaris del Web del CRAI.

Consulteu els horaris especials per exàmens 2017 dels CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona al Web del CRAI > Horaris.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia