Inici >> Node >> Nova incorporació a RCUB: Didacticae

Nova incorporació a RCUB: Didacticae

Martes, 14 Marzo 2017

S'incorpora al portal de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) la publicació Didacticae, revista científica interdisciplinària d’avaluació per experts (peer-review), dissenyada com espai per al diàleg i la reflexió sobre didàctiques específiques.

Didacticae neix per a representar la nova Facultat d’Educació, producte de la fusió de las antigues Facultats de Pedagogia i de Formació del Professorat i s'interessa per la didàctica de les ciències, les matemàtiques, la llengua, la literatura, la música, les arts visuals i plàstiques, la tecnologia, la robòtica, les ciències socials, les humanitats i l'educació física. S'hi publiquen articles en castellà, català i anglès.

Els articles poden tenir el format de monogràfic, articles de recerca en didàctica, reflexions epistemològiques i d’història de les didàctiques específiques, experiències i innovacions docents i ressenyes de llibres, tesis i projectes.

La crida per enviar articles per al segon i tercer números monogràfics, dedicats a l’Educació Física i a les Llengües Primeres respectivament,  ja és oberta, així com per a la resta de seccions sobre totes les didàctiques específiques.

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia