Inici >> Node >> Publicat el primer número del volum 10 de "REIRE"

Publicat el primer número del volum 10 de "REIRE"

Martes, 17 Enero 2017

REIRE Revista d’Innovació i Recerca en Educació, de l’ICE de la Universitat de Barcelona, ha publicat un nou número, el primer del Vol. 10, coincidint amb l’inici d’any. En aquest número s'inclou un estudi sobre la tendència en el disseny metodològic de recerca sobre l’avaluació de competències a l’educació superior; tres articles de recerca –sobre experiències en Educació Física a la Universitat Nacional de Luján (Argentina), les xarxes socials dels estudiants de magisteri i l’avaluació de competències professionalitzadores en els estudis de grau de comunicació audiovisual–; dos articles d’innovació –sobre l’aplicació de l’aprenentatge basat en el joc en una assignatura dels graus d’Administració i Direcció d’Empreses i Empresa Internacional–; i una simulació del procés electoral per aprendre a votar dissenyada per a l’alumnat d’ESO.

També s’inclou un article en l’apartat de “Fitxes i articles metodològics” sobre l’anàlisi de conglomerats bietàpic amb SPSS –tots els articles publicats en aquesta secció de la revista es poden consultar directament a l’apartat “Índex d’articles metodològics” que hi ha al menú principal de la revista.

Durant el 2016 es van fer més de 24.000 consultes registrades a la mateixa plataforma de la revista, dada que correspon a un increment del 32 % respecte a l’any anterior. Aquest fet reforça l’esperit de REIRE com a mitjà de consulta i difusió de la recerca i la innovació educativa en els diferents nivells i àmbits educatius.

Podeu consultar la publicació REIRE des del Web del CRAI > Revistes Científiques de la Universitat (RCUB) > REIRE .