Inici >> Node >> Disponible al Dipòsit Digital la tesi llegida el 1982 pel Dr. Dídac Ramírez

Disponible al Dipòsit Digital la tesi llegida el 1982 pel Dr. Dídac Ramírez

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Martes, 8 Noviembre 2016
Ja es troba disponible en xarxa la tesi del Dr. Dídac Ramírez, El Laberinto Leibniciano, llegida el 1982 a la Secció de Filosofia de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Barcelona. La tesi realitza una anàlisi sobre els objectius de la filosofia de Leibniz i el sentit últim del seu pensament.

Aquesta tesi ha estat digitalitzada a partir de l'exemplar dipositat al CRAI Biblioteca de  Filosofia, Geografia i Història, i forma part de l'esforç del CRAI per a la recuperació retrospectiva del coneixement generat a la Universitat de Barcelona.

Com la resta de tesis, aquesta tesi doctoral —que es publica amb una llicència de Creative Commons—  es troba al Dipòsit Digital de la UB i al repositori TDX (Tesis Doctorals en Xarxa).

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia