Inici >> Node >> Una tesi de la Universitat de Barcelona, la número 25000 de TDX

Una tesi de la Universitat de Barcelona, la número 25000 de TDX

Martes, 25 Octubre 2016

La tesi número 25.000 del repositori TDX (Tesis Doctorals en Xarxa) ha estat escrita per Jesús Aibar Gallizo, de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona, i dirigida per Josep Maria Nicolás Arfelis i Pedro Castro Rebollo. Porta per títol Factores asociados al fracaso multiorgánico en la sepsis i pretén millorar el coneixement de la fisiopatologia de les síndromes sèptiques i la síndrome de disfunció multiorgànica (SDOM) associada a la sèpsia, per trobar així noves potencials dianes terapèutiques que permetin reduir la mortalitat.

Com la resta de tesis, aquesta tesi doctoral —que es publica amb una llicència de Creative Commons— també es troba al Dipòsit Digital de la UB.