Inici >> Node >> "Srebrenica: Memòria d'un genocidi", exposició al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet

Jueves, 20 Octubre 2016

La Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona ha instal·lat aquest dimecres, 19 d’octubre, al vestíbul del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet (Edifici Llevant) l’exposició fotogràfica “Srebrenica: memòria d’un genocidi”, d’Alfons Rodríguez.

La mostra té l’origen en un conjunt d’imatges que Rodríguez va captar el juliol del 2010, quan va participar en la commemoració dels 15 anys del genocidi de Srebrenica, en el marc d’una iniciativa de la Fundació Solidaritat UB, l’Observatori Europeu de Memòries (EUROM) i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, amb el suport de l’Institut Català Internacional per la Pau.

Esteu tots convidats a la xerrada sobre Srebrenica a càrrec de Xavier López i Arnabat, director de la Fundació Solidaritat UB, que tindrà lloc el proper dimecres 16 de novembre, a les 15.30 h. a l'Aulari Migdia Planta 1A, Aula 102, del Campus de Mundet.

L'exposició es pot vistar del 19 d'octubre al 19 de novembre de 2016