Inici >> Node >> Ja està disponible la nova app "UB Campus Virtual"

Ja està disponible la nova app "UB Campus Virtual"

Miércoles, 7 Septiembre 2016

L’aplicació UB Campus Virtual us permet accedir a les principals funcionalitats del Campus Virtual de la Universitat de Barcelona des de qualsevol lloc, mitjançant dispositius mòbils.

Amb l’aplicació podeu:

♦    Navegar pels continguts dels cursos i descarregar-ne els materials per consultar-los fora de línia.
♦    Consultar totes les qualificacions obtingudes als cursos del Campus Virtual.
♦    Rebre notificacions de missatgeria i altres esdeveniments.
♦    Veure els esdeveniments dels calendaris.
♦    Veure els debats dels fòrums.

Aquesta aplicació ha estat desenvolupada per la Universitat de Barcelona, dins del projecte de mobilitat de la UB. És una adaptació de l’aplicació oficial «Moodle Mobile», desenvolupada per Moodle.

Descarregue-vos l’aplicació i accediu-hi amb l’identificador i la contrasenya que ja utilitzeu per entrar al Campus Virtual de la Universitat. Més informació a UB Campus Virtual

Descriptors: