Inici >> Node >> Exposició dels donatius rebuts al CRAI Biblioteca de Medicina durant el curs 2015/2016

Viernes, 29 Julio 2016

Com cada estiu, el CRAI Biblioteca de Medicina organitza una mostra dels donatius rebuts durant el curs 2015/2016, que es podrà visitar fins al setembre de 2016, al vestíbul de la Facultat de Medicina (Campus Clínic) de la Universitat de Barcelona.

La mostra inclou donatius de molt diverses procedències. Entre les donacions de particulars destaquen les fetes pels doctors Joaquín Callabed i Emilio Salgado. També es mostren donatius de professors vinculats a la Facultat de Medicina (Campus Clínic), com el Dr. Camil Castelo-Branco, el Dr. Josep Maria Calbet i Camarasa, el Dr. Ferran Sabaté i Casellas i la Dra. Begoña Torres, així com els donatius de la Delegació d'Estudiants de Medicina (UB:EM) / Associació d'Estudiants de Medicina Clínic (AEMC) i la Unitat Docent d'Infermeria Campus Clínic.

D'altra banda, cal ressaltar els donatius de l’Institut Clínic de Malalties Digestives i Metabòliques (ICMDM) i de l’Institut Clínic de Malalties Hematològiques i Oncològiques (ICMHO) de l’Hospital Clínic.

Completa l'exposició una petita mostra de llibres de medicina, provinents del CRAI Biblioteca de Lletres, del Dipòsit de Cervera i d’altres CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona.