Inici >> Node >> Canvis en l'accés al Campus Virtual de la Universitat de Barcelona

Canvis en l'accés al Campus Virtual de la Universitat de Barcelona

InfoCRAI coronavirus

Bibliografía en línea

Viernes, 20 Mayo 2016

Degut a la implantació d'un nou sistema d'autenticació a la Universitat de Barcelona (que en breu serà operatiu), ha canviat la manera d'accedir al Campus Virtual.

Aquesta és la notícia que podeu trobar al Portal del Campus:

Quan entreu al Campus Virtual veureu un nou bloc a la cantonada superior dreta anomenat Login, on cal clicar a l'apartat que correspongui: "Membres de la UB" o "Altres".

En cas que feu servir l'antiga opció "Entrar", us sortirà una pantalla que us avisa que no esteu identificats i les opcions de login us sortiran a la part superior esquerra.

Quan estigui implementat el nou sistema, si ja us trobeu validats a la UB (Intranet, mónUB...), el campus no us demanarà validació i entrarà directament. En aquest cas, si voleu tancar la sessió definitivament, caldrà tancar totes les finestres del navegador amb validació UB.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia