Inici >> Node >> Enquesta al personal docent i investigador de la Universitat de Barcelona per conèixer el seu grau de satisfacció sobre els recursos i serveis del CRAI

Jueves, 19 Mayo 2016

El Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat de Barcelona vol conèixer quin és el grau de satisfacció del personal docent i investigador sobre els recursos i serveis oferts des dels seus CRAI Biblioteques i unitats de suport.

Per aquest motiu, s'ha elaborat una enquesta de valoració adreçada als professors i investigadors de la Universitat.

L'objectiu d'aquesta enquesta és poder millorar els recursos i serveis oferts pel CRAI per tal d'adaptar-los a les vostres necessitats docents i d'investigació. Tot el que ens vulgueu dir ens ajudarà a millorar i a ser de més utilitat per a vosaltres.

Esperem i agraïm la vostra col·laboració!!

150 años del Edificio Histórico             Plan de sostenibilidad del CRAI                            Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia