Inici >> Node >> Nou número de "Geologica Acta" a RCUB

Nou número de "Geologica Acta" a RCUB

Jueves, 31 Marzo 2016

S’ha publicat a RCUB el volum 14(1) de Geologica Acta, coeditada per la Universitat de Barcelona, l'Institut de Ciències de la Terra Jaume Almera, l'Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l’Aigua i la Universitat Autònoma de Barcelona.

Geologica Acta és una revista de ciències de la terra d’accés obert que té els seus orígens al 1966 i que s’ha anat adaptant segons els temps. Actualment és una revista internacional editada completament en anglès, està indexada a les principals bases de dades internacionals i és editada via web a través de l’Open Journal Systems.

Aquest primer número de l’any conté sis articles: "L’estudi d’inclusions en basalts de la dorsal Atlàntica", "L’estudi de les marees de l’Holocè tardà a partir de les morfologies que hi ha a dues illes gregues", "Preservació excepcional de polen en sal a Polònia", "Relació entre un impacte meteorític i la extinció de foraminífers planctònics al K/T", "Estudi paleontològic de la formació Sainte-Mondane a França" i "Diversitat de trilobits en relació a l’extinció".

Podeu consultar la publicació Geologica Acta des del Web del CRAI > RCUB > Geologica Acta.