Inici >> Node >> El racó de les opos. Mostra bibliogràfica del CRAI Biblioteca d'Informació i Mitjans Audiovisuals

Lunes, 15 Mayo 2023

El racó de les opos

El CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha elaborat una selecció de documents per a processos d’oposicions d’arxius i biblioteques que porta per nom El racó de les opos. La tria de llibres s’ha elaborat amb la col·laboració del professorat de la Facultat de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, i des d’aquí volen agrair la seva participació.

L’exposició s’ha fet en format virtual i presencial. Trobareu els llibres exposats a la Biblioteca. L’exposició virtual la trobareu en aquest enllaç: El racó de les opos.

Aquesta mostra bibliogràfica està pensada per a totes aquelles persones que estan preparant oposicions relacionades amb els arxius o biblioteques.

En aquest recull podeu trobar llibres de les següents temàtiques: gestió de la col·lecció, catalogació, biblioteques universitàries, biblioteques públiques, serveis als usuaris, cerca i ús d’informació, aspectes legals de la informació, metodologia de la recerca, preservació i conservació, gestió d’unitats d’informació, gestió de les xarxes socials, temaris d’oposicions i, per últim, una recopilació d’enllaços webs a novetats bibliogràfiques, blogs, butlletins professionals, revistes catalanes i bases de dades.

En aquesta cerca trobareu tots els temaris d’oposicions que tenim i es poden reservar o consultar en línia.

ODS 4: Educació de qualitat